UPA Reabilitacijos centras: viešbutis/spa draugiškas šeimoms

Sveikos mamytės,

šį savaitgalį  nusprendėme pirmą kartą visa šeima nuvykti pailsėti į Druskininkus. Pasinaudodami draugų rekomendacijomis aplankėme Upą reabilitacijos centrą. Čia praleidome vieną nakvynę, bet tikrai užteko laiko susidaryti įspūdžiams. O jie iš tiesų labai labai geri (jau savo facebook paskyroje pasidžiaugiau šios vietos privalumais, tad  galiausiai nusprendžiau parašyti išsamesnę apžvalgą:)

UPA yra labai patogioje ir ramioje vietoje. Šalia yra ežeras, pušynai. Nors lijo šiek tiek lietus, gaiviu ir šiltu oru vis tiek pavyko pasimėgauti.

Pats viešbutis yra labai tvarkingas, patiko personalo požiūris į vaikus. Mūsų mažoji restorane tikrai pridarė juokų darbuotojoms, maistas drabstėsi į visas šalis, tad po kiekvieno mūsų valgymo, jos turėjo tikrai, ką veikti:D Bet jokių piktų žvilgsnių nebuvo, kaip tik visos prieidavo, pakalbindavo mūsų mergaitę, paklausdavo, ar nieko netrūksta. O dar pradžiugino, kad kavinėje buvo net keletas vaikučiams skirtų kėdučių.

Kaip maistas? Jis labai skanus. Tikrai! Švediškas stalas, kuriame galima rasti nuo užkandžių iki desertų, gėrimų. Turėjome mes išsipirkę pilną maitinimą (pusryčiai, pietūs, vakarienė). Maistas buvo įvairus, tiek mes, tiek mažoji rasdavome, ką pavalgyti. Dažniausiai iš karštų patiekų būdavo galima pasirinkti žuvį arba mėsą, pvz. per vakarienę gavome lašišos:)) Viskas šviežia ir skanu. Čia tarp kitko valgiau tikriausiai skaniausius šaltibarščius, o obuolių pyragas buvo išvis pasaka:))) Todėl, jeigu kada vyksite čia, rekomenduoju ir maitinimą išsipirkti:) Labai patogu tiek Jums, tiek vaikams bus…viskas vietoje, nereikės „grūstis“ į miestą:).

Kambariai tikrai nemaži. Vietos užtektinai. Labai patiko dar tai, kad vaikams parūpina lovytę su pataliukais. Labai patogu.

Didžiausias mano pastebėtas pliusas – vaikų žaidimų kambarys, kuris visada buvo atrakintas. Tad galima bet kada nuvesti vaiką pažaisti (jokio papildomo mokesčio), o tėvų patogumui yra didelė sofkutė, ant kurios galima net pagulėti:D.

WIFI. Visame viešbutyje labai gerai veikia wifi’us:D Man tas buvo labai svarbu, na žinote, kaip blogerė turiu kartas nuo karto patikrinti facebooką:D.

Kaip baseino zona? Nors jie neturi vaikams skirto baseino, bet jų „džekuzis“ laaabai šiltas, apie 34 laispnius. Čia mano mergaitė pliauškėsi valandų valandas, jis nėra gilus, o ir žmonių jame kažkaip nedaug būdavo:) Žinoma, yra ir didelis baseinas (kuris tarp kitko irgi nėra šaltas, gal apie 30 laipsnius) Pirtys labai labai geros. Net mano mažoji išbandė turkišką, kuri jai tikrai labai patiko…lemputės priminė žvaigždėtą dangų. O šiaip ar taip pačiame pirčių ir baseinų zonoje labai švaru, higieniška.

Išbandžiau ir masažus…tiesa, gydomuosius:) Tai kainos labai palankios. Pvz. dariausi nugaros masažus, tai jie po 14 Eur. O padarė masažą tikrai kokybiškai:)

Tiesa, viešbutis nuomuoja ir dviračius, tad jeigu geras oras, galima kartu su visa šeima ir smagiai papromogauti:))

Labai rekomenduoju šią vietą. Ji tikrai draugiška šeimoms, ypač su mažais vaikais (nenuostabu, kad per šią viešnagę mačiau nemažai tėvelių su mažais vaikais, vadinasi vieta tikrai mylima).

Daugiau informacijos apie UPA – http://www.upa.lt/

Toks jaukus atrodo Spa viešbutukas ! Lekiame i Druskininkus 🙂

2. Vietine
    2017-07-05 / 22:28

Viskas būtų žavu… bet šis viešbutis pastatytas buvusio morgo vietoje ne pati palankiausia energetinė aplinka

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.